با استفاده از ماژول نوبت دهی که برای شرکت ها بیمارستان ها و غیر قابل استفاده می باشد پیامک قرارملاقات یا نوبت دهی ارسال می گردد. نحوه دریافت نوبت را باید از قبل به مخاطبانتان اطلاع رسانی کنید به این صورت که با ارسال کلید واژه شماره خط تعیین شده ، زمان ملاقات و نوبت خود را دریافت کنند.
مراحل ثبت به شرح زیر است:
از منوی “امکانات پیشرفته /نوبت دهی/ دکمه” جدید اقدام به ساخت نوبت دهی جدید نمایید .
“عنوان” آن را با دلخواه یک عبارت قرار دهید.
در قسمت “دریافت از” یک خط اختصاصی “خطی که قابلیت دریافت دارد ” را انتخاب کنید ،کلید واژه مورد نظرتان را وارد نمایید .
در قسمت “مدت ویزیت” مدت زمان میانگین که هر نویت طول میکشد زا “به دقیقه” وارد کنید سپس ساعت شروع و پایان ملاقاتها در یک روز را مشخص کنید (مثلاً ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر)
پیشوند شمارهنوبت را از کادر باز شده انتخاب نمایید ، می بایست یک حرف انگلیسی به دلخواه ابتدای ماژول نوبت دهی اضافه نمایید ، این حروف زمانی کاربرد دارد که چند ماژول نوبت دهی تنظیم می کنید و برای هر نوع دسته بندی حرف خاصی را در نظر می گیرید به طور مثال قرارهای درون سازمانی با پیشوند A و قرارهای برون سازمانی با پیشوند B مشخص می کنید، در نهایت تاریخ دقیق نوبت دهی را وارد نمایید .
در انتها وضعیت فعال را انتخاب کنید و ثبت را بزنید.
توجه نمایید نوبتدهی فقط در همان تاریخ انتخابی انجام میشود ، در صورتی که در یک روز زمان نوبتها به اتمام برسد و مخاطب جدیدی کلید واژه را ارسال نماید هیچ پیام نوبت دهی برای او ارسال نمی گردد
