برای دریافت انتقادات و پیشنهادات از مخاطبین خود ، از قبل باید روش ارسال را به آنها اطلاع رسانی نمایید.
روش ارسال باید به شکل زیر باشد:
کلید واژه – متن انتقاد یا پیشنهادی (کلید واژه را به دلخواه می توانید انتخاب کنید)
مثلا در صورتی که “انتقاد و پیشنهاد “را به عنوان کلید واژه انتخاب کردهاید ، روش ارسال از سمت مخاطب شما به صورت زیر خواهد بود (این روش ارسال باید از طریق شما به مخاطبانتان اطلاع رسانی گردد)
” انتقاد و پیشنهاد کیفیت سامانه – شما مطلوب نیست”
جهت استفاده از بخش انتقادات و پیشنهادات ابتدا از قسمت “امکانات پیشرفته “،”صندوق پیشنهادات و انتقادات “گزینه “جدید “را انتخاب نمایید
در قسمت عنوان یک عبارت به دلخواه قرار دهید.
در قیمت “عنوان”یک عبارت به دلخواه قرار دهید.
در قسمت “دریافت از” یک خط اختصاصی (خطی که قابلیت دریافت را دارد) را از کادر باز شده انتخاب نمایید .
در قسمت “ارسال از” شمار خطی که میخواهید پاسخ پیش فرضتان از طریق ارسال شود را انتخاب نمایید.
در قسمت “کلمات کلیدی” کلمه کلیدی مورد نظر خود را کنار هم در یک سطر وارد نمایید (کلمه کلیدی انتخابی می تواند شامل عدد نیز باشد)
همه انتقادات و پیشنهاداتی که دریافت خواهید کرد ، به شماره ای که در قسمت” شماره مدیر بخش” وارد می کنید نیز ارسال خواهد شد و مدیر بخش می توانید با قرار دادن شماره خود از همه ی پیامهای دریافتی مطلع گردد .
در این قسمت “متن پاسخ” می توانید پیام پیش فرض خود را وارد نمایید ، این پیام برای مخاطبانی که انتقادات و پیشنهادات شان را دریافت کردید به صورت خودکار ارسال خواهد شد( توجه کنید که در صورت خالی بودن این قسمت هیچ پیامی در پاسخ به برای مخاطبان تان ارسال نمیشود
در انتخاب وضعیت ” فعال” را انتخاب کنید و ثبت را بزنید.
