Skip to content
info@bavafahost.ir
ورود
ما را دنبال کنید:
Facebook Youtube Twitter K
باوفا اس ام اس
باوفا اس ام اس
منو
  • 0

    سبد خرید شما خالی است!

    لطفا انتخاب کنید.

    مشاهده تمام کاتالوگ
  • خانه
  • پنل کاربری
  • پنل نمایندگی
  • وبلاگ
  • فروشگاه
    • صفحه فروشگاه
    • تسویه حساب
    • سبد خرید
  • تماس
info@bavafahost.ir
ورود
ما را دنبال کنید:
Facebook Youtube Twitter K
باوفا اس ام اس
باوفا اس ام اس

باوفا اس ام اس

به حساب خود وارد شوید

فراموشی کلمه عبور؟

در تماس بودن

سامانه پیام کوتاه باوفا اس ام اس از سال ۱۳92 فعالیت رسمی خود را در زمینه تبلیغات پیامکی شروع کرده است و تمام تلاش خود را برای ارائه بروزترین و پیشرفته ترین سامانه ارسال پیامک بکار گرفته است و هم اکنون یکی از کاملترین سامانه های کشور را باتوجه به نیاز روز کاربران ارائه میکند.

icon
02634642326-09033555995
شنبه تا پنچ شنبه 9 - 18
icon
info@bavafahost.ir
پشتیبانی آنلاین
icon
ایران - گلشهر
نبش آبان شرقی - طبقه فوقانی بانک شهر

وبلاگ

  • خانه
  • وبلاگ
ارسال توسط bavafasms

پیامک انتقادات و پیشنهادات

شهریور 15, 1398 0

برای دریافت انتقادات و پیشنهادات از مخاطبین خود ، از قبل باید روش ارسال را به آنها اطلاع رسانی نمایید.

روش ارسال باید به شکل زیر باشد:

کلید واژه – متن انتقاد یا پیشنهادی (کلید واژه را به دلخواه می توانید انتخاب کنید)

مثلا در صورتی که “انتقاد و پیشنهاد “را به عنوان کلید واژه انتخاب کرده‌اید ، روش ارسال از سمت مخاطب شما به صورت زیر خواهد بود (این روش ارسال باید از طریق شما به مخاطبانتان اطلاع رسانی گردد)

” انتقاد و پیشنهاد کیفیت سامانه – شما مطلوب نیست”

جهت استفاده از بخش انتقادات و پیشنهادات ابتدا از قسمت “امکانات پیشرفته “،”صندوق پیشنهادات و انتقادات “گزینه “جدید “را انتخاب نمایید

در قسمت عنوان یک عبارت به دلخواه قرار دهید.

در قیمت “عنوان”یک عبارت به دلخواه قرار دهید.

در قسمت “دریافت از” یک خط اختصاصی (خطی که قابلیت دریافت را دارد) را از کادر باز شده انتخاب نمایید .

در قسمت “ارسال از” شمار خطی که می‌خواهید پاسخ پیش فرضتان از طریق ارسال شود را انتخاب نمایید.

در قسمت “کلمات کلیدی” کلمه کلیدی مورد نظر خود را کنار هم در یک سطر وارد نمایید (کلمه کلیدی انتخابی می تواند شامل عدد نیز باشد)

همه انتقادات و پیشنهاداتی که دریافت خواهید کرد ، به شماره ای که در قسمت” شماره مدیر بخش” وارد می کنید نیز ارسال خواهد شد و مدیر بخش می توانید با قرار دادن شماره خود از همه ی پیامهای دریافتی مطلع گردد .

در این قسمت “متن پاسخ” می توانید پیام پیش فرض خود را وارد نمایید ، این پیام برای مخاطبانی که انتقادات و پیشنهادات شان را دریافت کردید به صورت خودکار ارسال خواهد شد( توجه کنید که در صورت خالی بودن این قسمت هیچ پیامی در پاسخ به برای مخاطبان تان ارسال نمی‌شود

در انتخاب وضعیت ” فعال” را انتخاب کنید و ثبت را بزنید.

ارسال توسط bavafasms

پیامک هدایا

شهریور 15, 1398 0

با استفاده از این امکان مخاطبان شما می توانند با ارسال کلمه خاص (این کلمه کلیدی از قبل توسط شما تعیین می شود) اطلاعاتی مثل شارژ،کد هدیه و … دریافت کنند .

ابتدا می بایست یک فایل اکسل تعریف کد برای خود ایجاد کنید ،به این صورت که کدهای تعریف شده را به ترتیب از بالا به پایین در یک ستون اکسل وارد کنید .

در قسمت “دریافت از” شماره خط دریافت کننده پیام از مخاطبین باید وارد شود .

در قسمت “ارسال از” شماره‌ای که کد هدایا برای آن ارسال میگردد وارد شود.

در قسمت “کلمات کلیدی”، کلمات کلیدی مورد نظر خود را ثبت کنید .

متن پیام پاسخ :متنی که در این قسمت وارد می کنید در پاسخ مخاطبان برایشان ارسال می شود.

برای نمایش متن هر کدام از فایل اکسل (در مرحله بعد باید این فایل را بارگذاری کنید) از فرمت [X] درمتن استفاده کنید X نام ستون است .

مثال شماره کارت هدیه شما [A] می باشد اگر کدها را در ستون A اکسل وارد کرده‌اید (در این پیام تمامی کدهای ستون ها A به ترتیب از بالا برای افراد ارسال می‌شود .

متن پیام در صورت تکرار: در صورتی که مخاطبی پیام تکراری ارسال نماید ،متنی که در این قسمت وارد می کنید به آنها ارسال خواهد شد .

متن پیام در صورت عدم وجود :در صورتی که هدایا و یا کدهای داخل اکسل به اتمام برسد ، متنی که در این قسمت وارد می‌کند یرای آنها ارسال خواهد شد.

در کادر” وضعیت” می بایست یکی از حالت های موجود را مشخص کنید و در انتها دکمه” فعال” را انتخاب کنید و ثبت را بزنید .

ارسال توسط bavafasms

اخطاریه و تبریکات پیامکی

شهریور 15, 1398 0

در روزهایی که شما برای یادآوری بسیاری از وقایع نیاز به انواع و اقسام یادآوری کننده ها مثل هشدار دهنده های تلفن همراه تان دارید ، می توانید به راحتی این مسئولیت را به سامانه پیامکی خود واگذار کنید یا سالروز تولد ،سالروز ازدواج و تاریخ های مهم دیگر در بین دوستان و همکاران شما را به طور خودکار به آنها تبریک بگویید و یا اطلاع دهید برای این منظور بر روی “جدید” کلیک نمایید.

در صفحه باز شده در دفترچه مورد نظرتان را انتخاب کنید پس از انتخاب دفترچه گزینه‌ فیلدها ظاهر می‌شود که شما باید فیلد تاریخ مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

نکته:فیلدها در این بخش بر اساس “خصوصیات بیشتر” دفترچه تلفن مورد نظر نمایش داده شده است.

شماره اب که با آن پیامک ارسال می‌شود و را در قسمت “شما” را وارد کنید در قسمت” زمان ارسال” نوع مقایسه تاریخ توسط سیستم را تعیین نمایید .

دقیقا مطابق با تاریخ :اگر این گزینه را انتخاب کنید تاریخ اخطاریه حساس به روز، ماه ؛سال خواهد شد و فقط یک بار برای مخاطب در روز تعیین شده پیامک ارسال میگردد.

مثلا:1394/07/08

سالانه: با انتخاب گزینه تاریخ اخطاریه به روز و ما ه احساس می‌گردد و پیامک مورد نظر به صورت سالانه برای مخاطب ارسال می شود.

مثال:07/08/هرسال

ماهانه :با انتخاب این گزینه تاریخ اخطاریه تنها حساس به روز می شود و پیامک مورد نظر به صورت ماهانه برای مخاطب ارسال می گردد

مثلا :روز هشتم هر ماه

اگر می خواهید چند روز قبل از تاریخ موعد پیامک برای فرد ارسال شود کافیست تعداد روز مورد نظر را در بخش “چند روز قبل “وارد نمایید، اگر می خواهید پیامک در همان تاریخ موعد برای فرد ارسال گردد تعداد روز را “0” قرار دهید.

در صورتی که گزینه “ارسال متوالی” را فعال نمایید تا روز مشخص شده هر روز یک پیام اخطار برای شخص ارسال می شود:

به طور مثال: 7 روز مانده به سالروز تولد شما…

برای استفاده از تعداد روزهای باقیمانده کافیست در متن پیام [R] را قرار دهید و در نهایت متن پیام و ساعت ارسال را در این بخش تعیین نمایید و گزینه ثبت کلیک کنید.

ارسال توسط bavafasms

سیستم ایمیل پیامکی

شهریور 15, 1398 0

با استفاده از این امکان به مخاطب شما می تواند آدرس ایمیل خود را از طریق پیامک به سامانه ارسال کند و به صورت مستقیم ایمیل مورد نظر شما را دریافت نمایند .برای این منظور بر روی گزینه “جدید “کلیک نمایید .

در کاغذ باز شده عنوان ایمیل مورد نظرتان و قید می‌نمایید.

در بخش “دریافت از” شماره اختصاصی که مخاطب ایمیل خود را به آن ارسال خواهد کرد انتخاب نمایید.

سپس متن ایمیل خود را در کادر مربوطه وارد نمایید.

برای فعال کردن “پیام سیستمی پذیرش ایمیل” محل ثبت شده در قسمت “متن پیام پاسخ” با شماره بخش “ارسال از” در جواب پیامک آدرس ایمیل برای مخاطب ارسال می گردد .

ارسال توسط bavafasms

نظر سنجی پیامکی

شهریور 15, 1398 0

در این بخش می توانید از طریق سامانه پیامکی خود اقدام به ایجاد سیستم نظرسنجی نموده و از نظر مخاطبان تان در خصوص موضوعی خاص آگاه گردید.

به طور مثال به وسیله بنر، پیامک یا غیره به اطلاع مخاطب خود رسانده که با ارسال عدد بین ۱ تا ۴ ، نظر خود را در خصوص کیفیت برگزاری آزمون به شماره اختصاصی شما ارسال نمایید.

برای این منظور بر روی گزینه “جدید” کلیک نمایید .

در کادر جدید عنوان نظرسنجی را قید می نمایید.

در بخش “دریافت از” شماره اختصاصی که مخاطب پیام خود را به آن ارسال خواهد کرد انتخاب نمایید.

در “ارسال از” شماره‌ای که می خواهید از آن پیامی در جواب نظر مخاطب ارسال گردد ،انتخاب می نمایید.

در بخش کلمات کلیدی ،گزینه‌های نظرسنجی (عدد یا نوشته) را که مخاطب باید انتخاب و برای شما ارسال نماید قید می کنید.در بخش عنوان پاسخ نیز متن مورد نظر خود را ثبت می کنید .

در صورت نیاز به ایجاد کلمات کلیدی بیشتر بر روی + کلیک نمایید .

نکته :توجه داشته باشید که کلمات کلیدی بخش مسابقه نظر سنجی ،پاسخگوی خودکار و غیره نباید تکراری باشند.
در صورت تمایل می توانید در بخش پیام نظر ثبت شده متنی را که می خواهید در جواب مخاطب ارسال گردد ثبت کنید با فعال کردن پاسخ های سیستمی متن ثبت شده در پیام نظر ثبت شده با شماره بخش “ارسال از” در جواب پیام مخاطب ارسال می گردد.

در صورت غیر فعال کردن این بخش نیز هیچ پیامکی در پاسخ به مخاطب ارسال نمی گردد.

در قسمت روز نیز می توانید زمان پایان نظرسنجی را تعیین نمایید.

شما همچنین می توانید نظرسنجی خود را فعال و یا غیر فعال کرده و در نهایت بر روی گزینه ثبت کلیک نمایید

ارسال توسط bavafasms

نوبت دهی پیامکی

شهریور 15, 1398 0

با استفاده از ماژول نوبت دهی که برای شرکت ها بیمارستان ها و غیر قابل استفاده می باشد پیامک قرارملاقات یا نوبت دهی ارسال می گردد. نحوه دریافت نوبت را باید از قبل به مخاطبانتان اطلاع رسانی کنید به این صورت که با ارسال کلید واژه شماره خط تعیین شده ، زمان ملاقات و نوبت خود را دریافت کنند.
مراحل ثبت به شرح زیر است:

از منوی “امکانات پیشرفته /نوبت دهی/ دکمه” جدید اقدام به ساخت نوبت دهی جدید نمایید .

“عنوان” آن را با دلخواه یک عبارت قرار دهید.

در قسمت “دریافت از” یک خط اختصاصی “خطی که قابلیت دریافت دارد ” را انتخاب کنید ،کلید واژه مورد نظرتان را وارد نمایید .

در قسمت “مدت ویزیت” مدت زمان میانگین که هر نویت طول می‌کشد زا “به دقیقه” وارد کنید سپس ساعت شروع و پایان ملاقاتها در یک روز را مشخص کنید (مثلاً ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر)

پیشوند شماره‌نوبت را از کادر باز شده انتخاب نمایید ، می بایست یک حرف انگلیسی به دلخواه ابتدای ماژول نوبت دهی اضافه نمایید ، این حروف زمانی کاربرد دارد که چند ماژول نوبت دهی تنظیم می کنید و برای هر نوع دسته بندی حرف خاصی را در نظر می گیرید به طور مثال قرارهای درون سازمانی با پیشوند A و قرارهای برون سازمانی با پیشوند B مشخص می کنید، در نهایت تاریخ دقیق نوبت دهی را وارد نمایید .

در انتها وضعیت فعال را انتخاب کنید و ثبت را بزنید.

توجه نمایید نوبت‌دهی فقط در همان تاریخ انتخابی انجام می‌شود ، در صورتی که در یک روز زمان نوبتها به اتمام برسد و مخاطب جدیدی کلید واژه را ارسال نماید هیچ پیام نوبت دهی برای او ارسال نمی گردد

ارسال توسط bavafasms

منشی عضویت-پیامکی

شهریور 15, 1398 0

در این بخش مخاطب شما می تواند با ارسال کلید واژه خاص عضو یکی از دفترچه تلفن های شما شود برای انجام این کار بر روی گزینه “جدید” کلیک نمایید .
در کادر باز شده عنوان منشی عضویت را درج کنید.

در بخش :دریافت از” شماره اختصاصی که مخاطب پیام خود را به آن ارسال خواهد کرد انتخاب نمایید.

در قسمت “ارسال از” شماره‌ای که می خواهید از آن پیامی در جواب نظر مخاطب ارسال گردد، انتخاب نمایید.

سپس دفترچه تلفن ای که قصد دارید مخاطبانتان در آن عضو شود انتخاب کنید.

در قسمت “کلمه کلیدی عضویت” کلمه یا عددی که مخاطب شما با ارسال آن به سامانه عضو دفترچه می‌شود انتخاب نمایید.
اگر می خواهید پس از عضویت پیامکی برای کاربر ارسال گردد در بخش “متن پیام پاسخ عضویت ” پیامک مورد نظرتان را تایپ کنید .

مخاطبانتان جهت لغو عضویت در سامانه کافی است کلمه یا عددی را که در قسمت “کلمه کلیدی لغو عضویت” وارد کرده اید ارسال کند اگر در :قسمت متن پاسخ لغو عضویت “متنی را وارد کرده باشید پس از لغو عضویت پیامک مورد نظر برای کاربر ارسال می گردد.


اگر شخصی که عضو دفترچه تلفن شما مجدداً درخواست عضویت ارسال کنند پیام “متن تکرار” برای وی ارسال می گردد .

اگر می خواهید شماره هایی با نام در دفترچه ذخیره شود باید قسمت “ذخیره با نام” را فعال کنید و مخاطبانتان جهت عضویت و پس از کلمه کلیدی نام خود را وارد کنند

به طور مثال (اگر کلمه کلیدی عدد 1 باشد عددی یک باشد)

1 محسن احمدی

در صورتی که تمایل دارید خصوصیات بیشتری که در دفترچه تلفن ایجاد کرده اید را از کاربر دریافت کنید و در دفترچه ذخیره نمایید کافیست قسمت خصوصیات بیشتر را فعال کنید و سپس حرف جدا کننده را مشخص نمایید.

ارسال توسط bavafasms

پاسخگویی خودکار پیامکی

شهریور 15, 1398 0

با استفاده از این امکان مخاطبین شما می توانند با ارسال کلمه خاص از اطلاعاتی بهره مند گردند .

در بخش” دریافت از” شماره های اختصاصی که مخاطب پیام خود را با آن ارسال خواهد کرد انتخاب نمایید.

در “ارسال از” شماره‌ای که می خواهید از آن پیامی در جواب پیام مخاطب ارسال گردد ،انتخاب نمایید.

مخاطبان شما می‌توانند از محصولات شما ، فروش‌های ویژه و … با ارسال یک پیام کوتاه اطلاع کسب کند .

مثلاً کلمه کلیدی “1” را قید کرده و در بخش “متن پیام پاسخ” لیست محصولات خود را ثبت می کنید.

همچنین به جز این روش می توانید از قسمت فایل، browse را انتخاب کرده و فایل اکسل محصولات خود را بارگذاری نمایید.
به این نحو که در ستون A کلمات کلیدی و در ستون B توضیحات و متن مورد نظر خود را ثبت می‌کنید.

    پس از ایجاد پاسخگویی خودکار فوق مخاطب شما می تواند با ارسال عدد ۱ لیست آخرین محصولات شما را دریافت کند و با ارسال نام سازنده ، لیست محصولات موجود آن برند را دریافت کند .

    ارسال توسط bavafasms

    سرویس ارزش افزوده

    شهریور 15, 1398 0

    سرویس ارزش افزوده چیست؟
    مطمئناً تاکنون پیامک های بسیاری از سازمان‌های مختلف دریافت کرده اید که با عضویت در سرویسی خاص به ازای دریافت هر پیام مبلغی از شارژ تلفن همراه شما کسر و یا در قبض تلفن همراهتان محاسبه می گردد. اینگونه سرویس ها خدمات ارزش افزوده تلفن همراه یا value added service که به اختصار به آن VAS گفته می‌شود، از جدیدترین پارامترهای نوین صنعت مخابرات می باشد.

    در سایر سرویس های پیامکی سازمان جهت ارسال پیامک به مخاطبین خود باید هزینه‌های پیامک را متحمل شود و مخاطبین لزوماً بازار هدف نهایی نمی باشد چرا که خود سرویس مورد نظر را انتخاب نکردند ودر سرویس های VAS هزینه پیامکهای دریافتی از خود مخاطبین دریافت می‌شود بنابراین هزینه توسط سازمان جهت ارسال پیامک دریافت نمی گردد و چه بسا برای آن سازمان درآمدزا نیز باشد.

    وجه تمایز این سرویس در این سامانه با دیگر سامانه ها چیست:
    در دیگر سازمان‌های ارائه دهنده سرویس ایده از جانب شما دریافت می گردد
    وبه یک شرکت واسط Content provider انجام خدمت ارائه می‌شود که در این شیوه معایب زیر به وضوح مشاهده می گردد.

    در شیوه های قبلی، طرح و ایده شما باید توجیه اقتصادی بسیار بالا و گسترده داشته باشد و نمی‌تواند طرح های کوچک و محلی و البته تکراری را ارائه نماید و حتما باید ایده ای منحصر به فرد که قبلا ثبت نشده است ارائه کنید.

    سهم سود برای ارائه دهنده ایده در این گونه موارد بسیار ناچیز می باشد و صرفه اقتصادی ندارد.

    در روند ارائه طرح‌ها – با توجه به عدم وجود قانون کپی رایت و ضمانت اجرایی در خصوص حفظ و صیانت از ایده‌ها – طرح های بسیاری به اطلاعات افراد دیگر می رسد و بعضاً مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد .

    روند ارائه ایده تا اجرایی شدن طرح بسیار پیچیده و سخت بوده و برای کاربران عادی غیر ممکن می باشد.
    در شیوه های قبلی ارسال محتوا به صورت کاملا دستی می باشد ولی در این سرویس ارسال از طریق سامانه انجام خواهد گرفت.

    این سرویس در این سامانه هیچ ارتباطی با اپراتورهای پیامکی نداشته و مستقیماً با اپراتورهای اصلی در تماسند( همراه اول ایرانسل و رایتل) و سرشماره های منحصر به فرد نظیر (8020،203231 و…) می باشد

    متن ارسالی می تواند ۲۰۰ کاراکتر باشد و هزینه ارسال از کسانی که عضو سرویس شما شده اند کسر می گردد نه تنها برای ایجاد کننده سرویس هزینه ای در بر ندارد ، بلکه می‌تواند سودآوری نیز داشته باشد.


    برخی از کاربردهای این سرویس در سامانه عبارتند از:

    -اطلاع رسانی به اعضا، تبلیغات و امور تجاری

    -مطلع شدن از آخرین وضعیت آب و هوا پرواز هواپیما وضعیت ترافیک و غیره

    -ارسال مطالب زیبا و خواندنی و تاثیرگذار نظیر احادیث، پیام شهید ،دانستنیهای زندگی ، پزشکی و …

    -مطلع شدن دانشجویان و دانش آموزان و اولیای آنها از وضعیت تحصیلی و همچنین آگاهی یافتن آنان از آخرین اطلاعیه ها و بخشنامه های آموزشی در خصوص نحوه و تاریخ ثبت نام و امتحانات و غیره

    -اطلاع رسانی هیئات مذهبی ،مساجد، موسسات خصوصی بنگاه‌های اقتصادی و …

    مراحل ایجاد سرویس :

    ابتدا به قسمت “ثبت نام” در بخش ارزش افزوده مراجعه کنید و کلیه اطلاعات خواسته شده را به صورت حقیقی یا حقوقی با دقت پر کنید .
    پس از ثبت نام در همان قسمت می توانید” وضعیت حساب” خود را مشاهده کنید .

    پس از تایید از منو “سرویس ها” اقدام به تعریف طرح و ایده مورد نظرتان نمایید.

    پس از تایید سرویس “یک کد عددی عضویت در سرویس “به شما تعلق می‌گیرد و مخاطبانتان جهت عضویت در سرویس باید آن کد را با شماره 8020 (ایرانسل)ویا 203231 ( همراه اول ارسال نمایید.
    از بخش “ارسال پیام “اقدام به تنظیم پیامک های ارسالی نمایید و سپس در همان بخش از قسمت پیام های ارسالی وضعیت ارسال های خود را مشاهده فرمایید.

    دسته بندی پست
    • 8 راهنما
    درباره ما

    سامانه پیام کوتاه باوفا اس ام اس از سال ۱۳92 فعالیت رسمی خود را در زمینه تبلیغات پیامکی شروع کرده است و تمام تلاش خود را برای ارائه بروزترین و پیشرفته ترین سامانه ارسال پیامک بکار گرفته است و هم اکنون یکی از کاملترین سامانه های کشور را باتوجه به نیاز روز کاربران ارائه میکند.

    اطلاعات بیشتر
    آخرین اخبار
    شهریور 15, 1398
    پیامک انتقادات و پیشنهادات
    شهریور 15, 1398
    پیامک هدایا
    شهریور 15, 1398
    اخطاریه و تبریکات پیامکی
    شهریور 15, 1398
    سیستم ایمیل پیامکی
    همه اخبار
    ما را دنبال کنید
    Facebook
    Twitter
    Linkedin
    Google +
    Pinterest
    برچسب های محبوب
    Category list
    • 4 خدمات
    • 6 سئو
    • 5 فروش
    • 3 فناوری
    • 6 ملت وب
    Follow Us
    Twitter
    Facebook
    Google +
    Pinterest

    خبرنامه های ایمیل!

    ایمیل شما به هیچ وجه اسپم نخواهد شد!
    gear mail mailopen

    درباره باوفا اس ام اس

    سامانه پیام کوتاه باوفا اس ام اس از سال ۱۳92 فعالیت رسمی خود را در زمینه تبلیغات پیامکی شروع کرده است و تمام تلاش خود را برای ارائه بروزترین و پیشرفته ترین سامانه ارسال پیامک بکار گرفته است و هم اکنون یکی از کاملترین سامانه های کشور را باتوجه به نیاز روز کاربران ارائه میکند.

    FacebookTwitterOogle-pluYoutubeDribbble

    خدمات ارائه شده

    • فروشگاه جامع اینترنتی باوفا
    • هاست و دامنه باوفا
    • تماس با ما
    • پنل کاربری
    • پنل نمایندگی
    • ورود به سامانه پیام کوتاه
    02634642326-09033555995

    کل ایام هفته

    info@bvf.ir

    پشتیبانی آنلاین

    ایران - کرج- گلشهر- نبش آبان شرقی

    باوفا ،وفاداز یه شما

    ترجمه و بازبینی توسط <a href="https://bavafahost.ir"باوفا هاست